電視裡無意間聽見這首曲子
很感人 也很真實


昨天和牙醫叔叔難得的約會中
吵 架 了... ...
就在眾目睽睽的牛排館裡 吹鬍子瞪眼睛
硬是槓上了

很妙
若是平常我絕不會硬在那裡
頂多不說話~~~
昨天也不知道那根筋不對
硬是醜著一張臉撐著

故事的最後
牙醫叔叔委屈往肚裡吞的說是他的錯
然後在吃了幾口我諂媚端來的廉價冰淇淋後劃下句點

華爾滋般的生活
進退都有旋律和節奏
慢歌優美
快歌容易亂了腳步 卻也有種趣味吧
最近生活忙碌(好像一直都很忙碌~~囧阿)
腳步繁忙混亂
謝謝你先退一步... ...
:)

The Power of Love

The whispers in the morning
Of lovers sleeping tight
Are rolling like thunder now
As I look in your eyes

I hold on to your body
And feel each move you make
Your voice is warm and tender
A love that I could not forsake

(first chorus)
cause I am your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
Ill do all that I can

Lost is how Im feeling lying in your arms
When the world outsides too
Much to take
That all ends when Im with you

Even though there may be times
It seems Im far away
Never wonder where I am
cause I am always by your side

(repeat first chorus)

(second chorus)
Were heading for something
Somewhere Ive never been
Sometimes I am frightened
But Im ready to learn
Of the power of love

The sound of your heart beating
Made it clear
Suddenly the feeling that I cant go on
Is light years away

(repeat first chorus)

(repeat second chorus)

清晨中沉睡的戀人發出的呢喃
如雷聲般呼嘯而過
我望著你的雙眼
擁抱著你的身軀
感覺你的每個動作
你的聲音溫暖而柔和
是我不能放棄的愛

因為我是你的女人,你是我的男人
當你有求於我
我一定全力以赴

躺在你懷裡,我感到失落
當外面的世界太沉重
和你在一起,煩惱盡拋
即使有時候我彷彿身在遠方
但我從不疑惑自己所在
因為我永遠在你身旁

我們正朝著不曾經歷的事、
不曾去過的地方前進
有時我很害怕
但我已準備學習愛的力量
你的心跳聲,剎那間使它更明確
我那無法持續的情感在好幾光年以外
arrow
arrow
    全站熱搜

    MissSayang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()