close
今日睇見人地用廣東話打B.log覺得好得意啊...
哈哈我都嚟試下...
hmm...邊度開始講起呢?

晨早,又係起唔到身ge一日...
呢排都係咁 點睏都睏不好 次次都發夢 好鬼煩ahhhh.....
到底要dou幾時 先至可以睏得好leh?
我真係好辛苦呀...

中午同ryan去左==>監理所 (好熱ah)
ryan ge安全帽真係勁搞笑
諗住今日換左各個駕照 點知我ge資料唔o岩wo
hai...下次又要徠多次la....>"<
不過,食到了我至鍾意ge大腸麵線!!!
yeah...真係開心到癲...wahahahaha

今晚,諗住作共筆
hai...但係做做下就覺得隻眼好痛...
係唔係用眼過度lei ?
哈哈..不過開心地係...得一個好人幫我手
起碼...輕鬆D嘛...heeeee....
希望佢聽日都得閑拉...hahaahahaha
我太衰啦....

p.s呢排愈來愈發覺...
原來人與人相處...真係一件唔容易ge事...
有時候你拎個心出黎...人地可能一D都唔領情
唔緊要...好彩我D朋友都對我好好...
人間處處有溫情ah...


arrow
arrow
    全站熱搜

    MissSayang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()